Bezorging & Montage


Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice.





Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Dat kan! In het bestelproces heb je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven. Vul bij het invoeren van je bestelling de gegevens in van het gewenste afleveradres en je ontvangt je bestelling op dit adres. We bezorgen, afhankelijk van de verkooppartner, in Nederland en België.

Let op: Het is niet toegestaan om een betaling via een bedrijf/zakelijk te verrichten en het meubel thuis te laten leveren!




Kan ik mijn bestelling ophalen in de showroom?

Ja, dat kan! Je betaalt dan geen bezorgkosten. Hiervoor kies je in het winkelmandje, de levermethode "Ophalen". Stem met onze verkooppartner af wanneer je je bestelling zou willen ophalen.

Ook heb je de mogelijkheid om een afspraak te maken om het desbetreffende showroommodel te bekijken en daar te bestellen. Ga daarvoor naar de pagina van het showroommodel en plan een afspraak via de knop “plan een bezichtiging”.




Mijn showroommodel kan niet bezorgd worden?

Het komt niet vaak voor, maar soms zie je bij het afrekenen dat een verkooppartner niet standaard bezorgt in jouw regio. In dat geval: niet getreurd, want bezorging is dan toch mogelijk!
Wij regelen dit voor jou via een andere koerier. Neem contact met ons op en we overleggen wat de beste optie is.




Worden er bezorgkosten in rekening gebracht voor de levering?

  • Bezorging van Showroommodellen
    Het showroommodel wordt bij je geleverd door de bezorgdienst van onze verkooppartner. De meeste meubelen worden ook door onze bezorgers op de juiste plaats gezet zoals je dit ook van een gerenommeerde meubelzaak mag verwachten. In uitzonderlijke gevallen zoals een hangsysteem of indien de ruimte niet bereikbaar is (1e verdieping zonder lift, etc.) worden in overleg extra kosten in rekening gebracht. Dit geldt ook voor bezorging op de Nederlandse Waddeneilanden. Ook kunnen er aanvullende montagekosten berekend worden bij bepaalde kasten. Als dit het geval is, staat dit in de producttekst vermeld.
  • We nemen verpakkingsmateriaal mee terug
    De vrachtauto’s van onze verkooppartners zijn bijna altijd met twee personen onderweg om ervoor te zorgen dat de showroommodellen netjes en zonder schade afgeleverd worden bij onze klanten. Ook zorgen deze bezorgers ervoor dat het verpakkingsmateriaal weer netjes wordt meegenomen!
  • Bezorgkosten
    Om de bezorging op een goede manier te kunnen faciliteren, vragen onze verkooppartners een bezorgtarief. Deze zijn variabel per verkooppartner. De bezorgkosten per showroommodel zijn te zien wanneer je het showroommodel hebt toegevoegd aan het winkelmandje en je postcode hebt ingevuld. Heb je meerdere showroommodellen van meerdere verkooppartners, dan kan het zo zijn dat meerdere verzendkosten in rekening worden gebracht.
  • Lagere bezorgkosten bij woonaccessoires en lampen
    Diverse woonaccessoires en lampen kunnen via gebruikelijke post verzonden worden. Daar is bij de bezorgprijs rekening mee gehouden. De bezorgkosten voor deze showroommodellen zijn afhankelijk van de afmetingen € 8,- of € 19,-.
  • Onze verkooppartner neemt altijd contact op om te overleggen
    Na ontvangst van jouw bestelling neemt onze verkooppartner contact met je op om een leverafspraak te maken. Alle kenmerken en kosten worden dan nog eens besproken zodat alles helemaal duidelijk is. Mocht je dan alsnog besluiten de order te annuleren, dan worden de aanbetaling en bezorgkosten* terug betaald.

    *Terugbetaling van bezorgkosten geldt alleen wanneer de order nog niet verzonden is.




Hoelang duurt het voordat mijn bestelling bezorgd wordt?

Elk showroommodel is direct leverbaar. Na de bestelling word je binnen één werkdag gebeld om een bezorgtijdstip in te plannen, dat jou uitkomt. Binnen 10 werkdagen wordt je nieuwe aankoop, zowel in Nederland en België, bezorgd. Door drukte of het logistieke proces bij onze verkooppartner(s) kan dit soms iets langer duren.

Wil je dat jouw aankoop later geleverd wordt dan binnen 10 werkdagen? Dat kan in overleg met de verkooppartner. Er zijn mogelijkheden om je aankoop voor langere tijd op te slaan.

Voordat je bestelling onderweg is, ontvang je van onze verkooppartner een mail met daarin informatie over de bezorging, zodat je precies weet wanneer je jouw showroommodel kunt verwachten.



Mijn bestelling is niet compleet. Wat moet ik doen?

Hè wat vervelend! Dit is niet de bedoeling. Neem contact op met onze verkooppartner die in jouw orderbevestiging en factuur is genoemd. Geef aan wat er ontbreekt aan je bestelling.

Mocht je er samen met onze verkooppartner niet uitkomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Tip: Wanneer je contact met onze partner opneemt, zorg dan ervoor dat je de ordergegevens bij de hand hebt. Dit zorgt voor een snelle en duidelijke afhandeling.





Kan ik mijn showroommodel laten monteren?

Ja, dit kan. De mogelijke kosten kunnen variëren en zijn afhankelijk van het type meubel. Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid dit zelf te doen, maar er zijn enkele meubelstukken die de verkooppartner verplicht dient te monteren. In dat geval zijn er montagekosten. Wanneer er bij een showroommodel montagekosten gelden vermeld de verkooppartner dit meestal bij de productomschrijving.

Wil je dat jouw showroommodel in elkaar wordt gezet door de monteurs van onze verkooppartner? Geef dit dan aan onze verkooppartner.





Worden er montagekosten in rekening worden gebracht?

Ja, wanneer jij wil dat een meubel gemonteerd wordt kunnen er montagekosten in rekening worden gebracht. De mogelijke kosten kunnen variëren en zijn afhankelijk van het type meubel. Natuurlijk heb je ook de mogelijkheid dit zelf te doen, maar er zijn enkele meubelstukken die de verkooppartner verplicht dient te monteren. In dat geval zijn er montagekosten.

Wanneer er bij een showroommodel montagekosten gelden vermeld de verkooppartner dit meestal bij de productomschrijving.

Wil je dat jouw showroommodel in elkaar wordt gezet door de monteurs van onze verkooppartner? Dat kan! Geef dit dan aan bij de verkooppartner.